Deze website maakt gebruik van cookies.
 


Goede persoonlijke service

 
Naast het feit dat het doorlopend en onafhankelijk energiecollectief Homestroom ieder jaar goedkope groene energietarieven voor stroom en gas realiseert, biedt Homestroom haar leden een goede persoonlijke service middels de servicedesk. Hier kunnen leden van Homestroom te allen tijde terecht met alle energie gerelateerde vragen. Homestroom wil een hoge kwaliteit van service aanbieden voor haar leden. Daarom hebben wij ervoor gekozen dat Homestroom, ongeacht wie onze partnerleverancier is, zelf de klantenservice is. Dit in tegenstelling tot andere energiecollectieven, waarbij de energieleverancier de klantenservice is. Dit kan resulteren in dat u ieder jaar een ander klantenservice hebt.

De klantenservice van het doorlopend en onafhankelijk energiecollectief Homestroom biedt aan haar leden de volgende voordelen:

  • Direct contact: 030-2990906;
  • Regelt voor u de overstap van A tot Z;
  • Voorschotbedrag controle;
  • Controle eind- en jaarnota's.
Voor alle energie gerelateerde vragen kunt u bellen of e-mailen met onze klantenservice of stel uw vraag online aan de servicedesk van Homestroom op de website. Binnen 48 uur hebben wij een oplossing op al uw energie gerelateerde vragen.

site by Gopublic