Deze website maakt gebruik van cookies.
 


Terug naar de meest gestelde vragen
 

Zegt Homestroom ook mijn contract bij mijn huidige energieleverancier voor mij op?


Homestroom regelt voor u de overstap van A tot Z. Hier hoort ook de opzegging van uw huidige energieleverancier bij.

Zodra u zich bij Homestroom hebt aangemeld op de inschrijfpagina, zetten wij uw aanvraag door naar onze huidige partnerleverancier van dat moment. Vervolgens wordt er bij uw huidige energielevercier en uw netbeheerder gecheckt per welke datum u de overstap kunt maken. Zodra deze datum bekend is, ontvangt u hierover een brief vanuit onze huidige partnerleverancier van dat moment.

Zodra het contract van start gaat ontvangt u vanuit onze partnerleverancier een reminder per e-mail om uw meterstanden door te geven. Deze meterstanden worden gebruikt als beginstanden voor het nieuwe contract en tevens als eindmeterstanden voor het contract uw huidige energieleverancier. Hierdoor hoeft u maar 1 keer uw meterstanden door te geven. Uw huidige energieleverancier is verplicht om uw eindnota binnen 8 weken op te maken en te versturen.

site by Gopublic