Deze website maakt gebruik van cookies.
 


Homestroom stopt
 

Waarom zijn jullie gestopt met Homestroom?

De afgelopen 8 jaar hebben wij geprobeerd de strijd aan te gaan met de actietarieven. Dit heeft helaas niet het gewenste resultaat opgeleverd. Daarom hebben wij besloten om onze focus volledig te verleggen naar de zakelijke markt en duurzaamheid.
Dit was voor ons een lastige keuze. De afgelopen jaren hebben wij met veel plezier voordelig collectieve tarieven en een goede persoonlijke klantenservice gerealiseerd voor onze deelnemers.
 

Wat gebeurt er met mijn tarief tot en met 31 december 2019?

Uw huidige collectieve tarieven bij onze partnerleverancier Greenchoice blijven t/m 31-12-2019 gegarandeerd.
 

Wat gebeurt er met mijn tarief vanaf 1 januari 2020?

Uiteraard laten wij u per 1-1-2020 in goede handen achter bij onze huidige partnerleverancier Greenchoice. Hiervoor hebt u vanuit Homestroom het aanbod per e-mail ontvangen. Dit betreft een exclusieve aanbod van Greenchoice voor deelnemers van Homestroom.
 

Moet ik zelf nog iets doen om van de nieuwe tarieven gebruik te maken?

Nee, u hoeft zelf niets te doen alles wordt automatisch voor u geregeld. Indien u niets doet, blijft Greenchoice uw leverancier en zijn de nieuwe tarieven per 1 januari 2020 van kracht.
 

Betaal ik vanaf 1 januari 2020 een deelnamevergoeding aan Homestroom?

Nee, vanaf 1 januari 2020 komt de deelnamevergoeding aan Homestroom te vervallen.
 

Waarom hebben jullie een nieuw contract geregeld met vaste tarieven?

Wij willen onze deelnemers in goede handen achterlaten, daarom hebben wij vaste tarieven geregeld met flexibele voorwaarden, u heeft hierdoor het voordeel van vaste tarieven maar kunt altijd overstappen zonder dat Greenchoice een boete in rekening brengt.
 

Wie is mijn klantenservice?

Vanaf 1 januari 2020 is Greenchoice uw directe klantenservice. Op onze contactpagina vindt u de contactgegevens Greenchoice.
 

Kan ik ook overstappen naar een andere leverancier?

Zoals u bij Homestroom gewend bent, werken wij niet met opzegvergoedingen. U kunt te allen tijde kosteloos uw contract beëindigen. Dit geldt ook voor het nieuwe aanbod voor 2020. Wanneer u per 1 januari 2020 liever overstapt naar een andere leverancier, dan bent u daa geheel vrij in.
 

Ik heb de e-mail met het exclusieve aanbod voor 2020 nog niet ontvangen. Hoe kan dit?

In verband met de omvang versturen wij het aanbod in batches. Zo kunnen wij deelnemers met vragen netjes te woord staan. Uiterlijk 5 november 2019 ontvangt u het nieuwe aanbod voor 2020.
 
site by Gopublic